Wednesday, November 18, 2009

Hari Kedua...

Hari ni merupakan hari kedua dlm proses aku menurunkan berat badan. Hari kedua x sentuh nasi... Heheheh... Xde la hebat sbb b4 dis pnh la smpai 3 4 ari x mkn nasi. Entry ni dibuat dgn 1 tujuan sajork iaitu nk bgtau mknn pe yg tlh memasuki rongga2 tekak ku ini. Hahahaha... Sila lihat gbr2 di bwh beserta penerangannye skali yerk...

Breakfast : Roti canai 2 keping + kari + coffeemate

Coffeemate masa breakfast

Lunch : Sup sayur + ayam + air masak sajek

Sup sayur + ayam yg da siap

Snack : Kerepek ubi + air msk saje

Dinner : Biskut kering + air teh kurang gula

Air teh yg kurang gula

Mkn air teh ngn biskut mcm ni... Rendam biskut dlm teh pastu mkn ngn sudu... Hehehehe...

Nilah hasilnye

Cekodok 1

Cekodok 2

Cekodok 3

Buah - buahan : Nanas saje

Nak tau cm mana leh terjebak mkn cekodok tu? Adk aku nye psl la... Tetiba lak suro mama msk cekodok. Teringin gak. Tapi bile mengenangkan yg aku xleh mkn byk sgt tepung2 nih n disebabkan da mkn kerepek ubi tyme ptg tu, jadi nye hanya 3 biji je la yg aku blh mkn. Xnk mkn byk2. Kesimpulannye, arini byk gak mkn tp yg plg pnting aku x sentuh nasi pun okeh... Sentuh pon x... Sgt berjaya arini... Ade lg 98 ari... Hehehe... Harap2 x give up k... Insya-Allah nnt nk g bli vitamin sbagai supplement la sbb x mkn nasi... Ngeeee~~~~

No comments: