Thursday, February 12, 2009

Lawak Ke?

Macam biase laa..citer 2org sahabat ni..amid & alan..Arini genap lah 23 tahun umur amid..rakan2 sekelas pun bagi La present kat die sempena besday die la ni..next week da last exam..nk cuti da..

Alan : hepi besday bro.. ko da tua lagi setahun.. hehe..

Amid : Ooo..tQ2.. ingat gak korang kat aku ni..

Alan : nah 'Present' pen utk kau..jangan bukau tau.. SUPRISE..!!

Amid : ape bodo punye kawan..nk suprise,tapi bgtau 'Present' pen..

Alan : alaa..kantoi.. xpe..janji pen ni spesel.. hehe..

Amid : tQ Lan..

Selang smiggu..dorg pun exam..alan & amid pun mjwb soalan dgn bersungguh2,penuh tekun & penuh migrain..akhir nya tamat laa exam dorg..

Alan : ko dapat jwb x exam td bro?? susah siot..

Amid : dapat la..aku kan genius..aku kompom cemerlang punye..

Alan : Yeke?? bagus laa.. eh ko da guna da pen yg aku hadiah kt ko 2??

Amid : dah La..'special present' kan..msti la pkai..

Alan : hahahaha.. bagus2.. kat sape yg ko 'PRANK' pkai pen tu?? aku bli pen tu kat MAGIC SHOP.. Lpas 15min dakwat die iLang.. utk dajal org best La..

Amid : hah?? yeke?? adoyai..kompom failed exam aku ni bro.. wawawa..!!

Alan : aik..!! nape plak??

Amid : pen 'Special' ko tu la aku pkai mse jwb exam tadi..aku la yg 'Prank' dri aku sndiri.. wawawa.. ko pun 1,x bgtau awal2..

Alan : Laa..

No comments: