Monday, May 25, 2009

My Best Buddies...

Hai.. Hai... Hai... Seperti yg dijanjikan semlm, arini ade 2 entry yg akn aku post. 1st is about my housemates...

Nubee...

Lily...

Nisha...

Ok... Let's da story begin. Start ptg Ahad tu aku da jd x tentu arah. Dok pk apa bnda last yg aku leh buat utk final sem aku duk dlm umh nih. Pk pny pk aku pun call mama. Tny mama ttg planning nk blanja dorg mkn. Mama kata ikut ske la. N the most important thing is ada duit ke? Hehehe... Duit bisa diatur. Dah tentunye duit abah. Tengkiu Abah. Kebetulan mlm tu mmg aku nk kuar ngn someone, Z (nama n gbr x dpt disiarkan atas sbb2 tertentu). So, planning akan dibuat mlm ni jgk. Mlm tu Z amik aku dlm kul 8.30pm. Sblm g memana aku ajak dia g kampus. Nk draw duit. Pastu ktorg straight ke Jusco sbb aku teringin nk mkn McD. Z blanja. Hehehe... Aku mam big mac ngn spritze n dia mam ayam ngn milo panas. Pas abis mkn ktorg g jalan2 kat pantai. Dlm kul 1 mcm tu ktorg g McD Ayer Keroh utk menunaikan niat yg 1st td. Hurm... Let's da pictures tell da next story.



Tyme ni masing2 x bergerak lg...



Set McChicken ek? Hurm... X sure lak. Actually x ingt.



Sblm m'jadi smpah...



Sume da abis n da jd smpah...






Ni la dia yg dikatakan 'gile kentang'... Hahaha...

Lps jek abis mkn2 sume, Ktorg lepak2 jap. Mira lak da nk siap sedia nk tdo. Dia tarik tilam Kak Sha yg kat bwh katil Lily, then 1 peristiwa terjadi. Hahaha... Kecoh 1 bilik disebabkan oleh L.I.P.A.S. Tgk aksi dak 2 org nih....



Ni la dia yg takut lipas. Smpai melompat naik atas katil...

No comments: