Sunday, May 24, 2009

Aku Kene Tag 4 Da 1st Tyme...

Ok... Utk pertama kalinye aku kene tag. Hehehe... Tag ni dtg nye dr my beloved sis yg ske cr gaduh ngn aku. Hurm... Da terjawab in advance lak soalan yg pertama. Utk buat tag ni ada requirement nye. Check this out :



1) Copy award di atas untuk di letakkan di blog anda.

2) Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini (ada ke yg menarik pasal ko ek???)     Hahaha...layan kn jek.
 
    ONE : she is my 1st younger sister. ada 2 lagi bwh dia.

    
TWO : dia ni ske sgt cr gaduh ngn aku. lebeh2 lg hal yg kecik2. mmg hobi dia kot. kdg tu mmg tension gilezzz ngn dia. ktorg pnh x bertegur lama sbb dia cr pasal ngn aku. hope ms dia balik dr mesir nnt da berubah la hndk nye. ko fhm kn apa mksd aku.

    THREE : she's stdying at universiti mansoura in mesir. taking medic. almost 1 year there. stdy smart k. ingat baper byk duit abis antar ko g sana. dont take it 4 granted. think of what our parents have done 4 us. love ya..!!!

    FOUR : a bit keras kepala. mmg degil nk mampuih. kdg2 tu sakit ati lau ckp ngn dia nih. rasa cm nk bg tgn jek. hahaha...

    FIVE : omg...da abis ke? rasa cm byk jek nk cte psl ko. hahahaha... finally, she's very understanding sis. aku leh kongsi apa jek ngn dia even kdg2 tu apa yg dia ckp menyakitkan ati. rasa nk bg pelempang. hahaha...


3)Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi sendiri. (rasanye xnk elaborate     byk2...malu...hehehe...)  

    
1 : kuat touching

    2 : ske nangis even tnpa sbb. rasa nk nangis, aku nangis

    3 : cpt syg org. aku pun x fhm ngn perangai yg 1 nih

    4 : lau aku da x ske org tu, mmg smpai bila2 aku x ske

    5 : ske pendam perasaan

    6 : x ske mrh org. ske pendam jek

    7 : lurve novels

    8 : x skesejarah

    9 : lurve accessories like bracelet, ring, etc...

  10 : lurve myself n my family


4)Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya & describe tentang mereka.

    1 : i'll return back 2 u my sis. aku just nk tau yg no 2 tu jek

    2 : intan - my roomate

    3 : mira - my housemate

    4 : kak zahidah - my cousin

    5 : hakim - my friend

    6 : ayu - my sis's friend

    7 : zulhairi - blogger aka MMU student

    n sesape yg nk wat tag nih dialu-alukan...

No comments: