Friday, May 22, 2009

Final Exam Dah Start...

Sbnr nye entry ni da t'lmbt post. Ptt nye post ari Isnin aritu. Tp disebabkn kemalasan yg melampau, x dpt la nk post. Hehehe... Ari Isnin aritu b'mula la p'juang kami sbagai student MMU. Final Exam... Saat yg paling best la. Ahakss... Tp exam aku start ari Rabu. 1st paper Financial Accounting 4. Dr cite yg aku dgr dr membe2 sblm ni, dorg kata paper ni ssh. Tp pada aku, xla ssh mana pun. Ceh... B'lagak. Seriously, paper ni quite sng compare to 3 lg paper Financial Accounting. Before g exam tu mmg x tpu la. Agak cuak. Mana x nye, da lama x amik exam. Sem lps aku amik study leave. Hurm... Tp bila da msk dewan exam, perasaan tu da kurang ckit. Masuk2 je, cm biasa la, cr seat aku. No 9. Bila invigilator kata leh tgk krts soalan, aku pun bukak la. Tgk2 soalan leh thn la sng nye. Start je buat exam, mmg kuar la sume formula2 n format2 yg aku da hafal. Even soalan tu sng, aku x berani nk kuar awal. Still kuar kul 4.30 pm. Paper ni 2 jam jek. Ktorg start kul 2.30 pm. So, abis kul 4.30 pm la. Skrg ni aku ngah prepare utk next paper. Paper Company Law. Ari Selasa dpn kul 9 am. Hopefully aku leh bgn pagi n leh jwb paper tu. Amin....




Financial Accounting 4 Wednesday 2.30-4.30 pm Block B R4017 Seat Number 9

No comments: