Thursday, December 31, 2009

Happy New Year...

Hye all...!!!
Lg beberapa minit jek kt akan melangkah ke tahun baru 2010.
Apa azam korg?
Azam thn lps da tertunai atau postpone utk 2010 ni?
Apa perancangan korg utk thn baru ni?
Mcm mana ngn life sepanjang 2009?
Kenangan pahit?manis?
Pasti semua bercampur kn...
Hidup xkn sunyi dr tu semua...
Tp kt sebagai manusia kene lah usaha supaya apa yg x elok pd thn sblm ni, akan cuba diperbaiki.
Mulakan thn baru ni dgn azam baru & semangat baru...
Setkan fikiran kt dgn bnda2 yg positif agar hari2 yg kt lalui menjadi mudah...
Jgn fikir bnda yg mudah sehingga akhirnye membeban kan kt...
So, kesimpulannye... Apa yg kt fikir, apa yg kt buat akan jadi mudah jika kt fikirkan secara positif...
Aku harap, dlm thn 2010 ni, aku dpt jd cikgu yg baik utk anak2 murid, kakak yg baik, anak yg taat dan manusia yg berjaya... InsyaAllah...

happy new year

HAPPY NEW YEAR TO ALL MY FRIENDS...
X KIRA TEMAN2 BLOGGERS ATAU YG LAINNYE...
MOGA AZAM KORG THN 2010 AKAN TERLAKSANA...
AMEEN....
LURVE U ALL...

2 comments:

Mia-Ina said...

hi cikgu elly....hehe..cikgu rupanya elly ni...semoga kte mencapai azam baru tu ye elly....go go elly ..for 2010

~ELLY~ said...

hai kak...
elly br jek dpt keje kat skola tu...
skola tadika jek kak...
hehehe...
msh perlu blaja jd cikgu...
maybe leh blaja dr akk...