Friday, December 5, 2008

Ada Yg Sependapat...

Pg td ada dak br masuk keje kat tmpt keje aku. Nama dia Munirah. Tp ktorg pggl dia Ira jek. Dak ni sebaya ngn aku n Jam. Org nye ok la. Not bad. Dia ni pun jnis yg sekepala ngn aku n Jam. Td ada gak la ktorg borak2. Tp x berapa nk mesra sgt. Ye la, br knl kn. Msh malu2. Yg xleh thn nye td, tyme Ira ni ngah lyn customer, Ikin lak leh nyibuk nk lyn gak. Nth pape jek. Gila kuasa tul. Kata Jam, ikin ni jnis xleh tgk lelaki. Ada je modal dia nk ngayat. Cm td, Ira smpai bengang ngn Ikin psl dia amik customer yg Ira ngh lyn. Aku ngn Jam xleh nk watpe la. Just gelak n bgtau kat Ira yg Ikin tu mmg mcm tu. Perangai nye lain dr org lain. Skrg ni kat kedai tu da cm ada 2 puak. Aku, Ira ngn Jam baik bertiga. Mas lak ngn Ikin. Psgn yg elok sgt la tu. Hurm... Lupakan cte psl dorg. Ada 1 lg, td aku dpt gaji utk bulan 11. Total aku dpt utk bln 11 aritu, RM315.05. Dpt sikit jek. Tp blh la dr xde kn. Mama kata pasni x pyh dtg awal. Biar dak yg keje full time yg bukak kedai ngn cuci kain. Lantak depa....

No comments: