Monday, October 27, 2008

Aku Rindu

Assalamualaikum... Harini aku nk luah kan serba sedikit ttg perasaan aku. Tiba2 je aku rasa rindu nk ada couple. Dah lama aku x merasa disayangi dan menyayangi seseorang yg blh kupanggil kekasih. Dah agak lama la aku xde pasangan. Hurm... Nth la. Lau ikutkan hati aku nk berkasih. Tp bila pkir2 balik, aku rasa nk hold dl sampai aku habis blajar. Bukan apa, da serik nk bercouple. Dah byk org aku knl. Da byk lelaki aku syg. Tp x semua b'tahan. Aku xtau di mana silapnye. Apakah aku yg salah? Atau mmg hiupku ditakdirkan mcm ni? Aku pun x fhm. Aku tgk org lain bahagia jek bile da de couple. Tp aku... Masih x jumpa bahagia yang aku cari. Masih tercari-cari. Xtau la bila akan berakhir semua ni. Aku rindu... Rindu sgt2 nk bercouple. Mahu menyeyangi dan nk rasa disayangi semula. Hurm... Tp xpe la. Mungkin buat sementara ni biar aku sendirian. Tanpa teman. Mungkin pada masa akan dtg aku akan dpt lelaki yg boleh membahagiakan aku. Lelaki yg dpt berikan sepenuh ksh syg nye pd aku. Aku mahukan lelaki yg bertanggungjawab, baik, beragama supaya dpt membimbing aku ke jalan yg benar, jujur, setia, hormat org tua terutama ibu bapaku, sayang adk2 ku, anggap keluarga ku sebagai keluarganya juga, blh bertoleransi, memahami, dan yg plg penting lelaki yg blh syg kn aku sebagaimana dia syg dirinya sendiri. Aku harap dan berdoa supaya aku bertemu lelaki yg menepati ciri2 di atas. Moga ALLAH memudahkan segalanye utk ku. Sekian....

No comments: