Saturday, October 24, 2009

Bile Kan Sampai Masaku...

Waaaa.... Sangat suke bile tgk gbr2 tunang n gbr2 kawen kwn2 kat blog nih. And also, sangat jeles. Bile plak la turn aku nk rasa sume2 tu. Hurm... Umo da 21. Calon pun xde lg. Apa la nk jd... Ada bloggers2 yg da pregnant. Da ada baby. Waaa... Seronok sgt2... Tp kn, sblm sume2 tu, aku perlu turunkan berat badan. Xkan nk biar badan mcm ni jek. Aku nk gak kurus cm org lain. Nk gak bergaya cm org lain. Tp mmg ssh kn nk jaga mkn. Lagi2 duk lepak kat umh jek. Cm mana ek nk try turunkan berat badan nih. Tp pape pon aku mmg ade azam nk turun kan berat badan. Skrg brt aku 80kg lebey. Lau dpt krg kn dlm 20-25 kg, mmg best. Hopefully apa yg aku idam kan akn jd kenyataan. From now onwards aku akan try krg kn mkn, mkn bnda2 yg menyihatkan, n wat exercise. Even x exercise kat umh, aku akan try wat dlm bilik. Jadi la kn. Janji ada buat dr xde langsung. Aku akan catit kan berat aku tiap2 ujung mggu. Harap sgt aku akan dpt berat badan yg ideal. InsyaAllah. Doa2 kan la ye.... :) (Sgt2 berazam nk turunkan berat badan... Harap2 azam ni x hangat2 tahi ayam)

No comments: